Network-Marketing

مبانی نظری بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه‌ای نوعی روش فروش است که در آن شرکت ها کالاها و محصولات  خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

 بازاریاب‌ها در بازاریابی شبکه‌ای بصورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات شرکت ها می‌کنند.

نگارش فصل دوم (مبانی نظری) پایان نامه در تمامی رشته ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، در بخش مبانی نظری مفاهیم اصلی و بنیادی مربوط به پژوهش خود را مشخص نموده و با بهره‌گیری از آثار و نوشته‌های اندیشمندان و نویسندگان مختلف و حتماً با استناد و با رعایت نظمی معقول، به توصیف و تشریح این مفاهیم در چارچوب علمی می‌پردازید. به همین دلیل تهیه و نگارش آن نیاز به  صرف وقت زیاد و کار بیشتری دارد. از این رو تیم پژوهشی بانک دانش آماده­ ارائه مبانی نظری بازاریابی شبکه ای به صورت کامل می باشد. شما دانشجویان عزیز می­ توانید جهت تهیه فایل کامل مبانی نظری بازاریابی شبکه ای با شماره 09903636079 تماس حاصل فرمایید و یا سفارش خود را در سایت ثبت کنید. در اسرع وقت سفارش شما بررسی خواهد شد .